top of page

Malokarpatský Gazda

Malokarpatský Gazda názov nám vlastne pomohol vymyslieť môj brat Peter. Gazdujeme v okolí Malých Karpát tak asi preto.

Myšlienku pestovať zeleninu a chovať domáce zvieratá mali pôvodne Radko a jeho kamarát Mišo, volali sa Michalov dvor. Postupom času však nebol čas na zvieratá a ostala iba farma, kde Radko pestoval. Ja som sa k farmárčeniu s ním dostala ako slepé kura k zrnu. Keď sme sa spoznali Radko už farmárčil, ale v akom rozsahu som vôbec netušila. Ako, že nemám obe ruky ľavé som zistila už doma u rodičov, kde som veľmi rada trávila čas v záhrade. Čo však obnáša práca na veľkom pozemku a pestovanie som sa naučila až pri Radkovi. Práca so zemou, pestovanie a všetko okolo ma bavilo natoľko, aby sme spoločne dali našej záľube nejakú formu. Preto sme v roku 2015 vymysleli Malokarpatského Gazdu.

bottom of page